شناسه خبر : 97203
جمعه 23 دي 1401 , 19:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرواز دو جانباز ۷۰% اصفهانی و خوزستانی/عکس

۲ جانباز ۷۰% «عبدالمهدی سویدی» و حاج "محمدرضا رضوانی" پس از سال‌ها صبر بر رنج های ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدشان پیوستند...

فاش نیوز- 2 جانباز 70% «عبدالمهدی سویدی» و حاج "محمدرضا رضوانی" پس از سال‌ها صبر و مقاومت بر رنج ها و جراحات ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدشان پیوستند.

شرح شهادت این دو جانباز گرانقدر بدین شرح است:

جانباز و آزاده «عبدالمهدی سویدی» از آزادگان و جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها صبر بر رنج های ناشی از دفاع مقدس دعوت حق را لبیک و به یاران شهیدش پیوست.

 

گفتنی است شهید «عبدالمهدی سویدی» آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس متولد ۱۳۳۶ با حضور در جنگ‌های نامنظم در سوسنگرد در سال ۱۳۵۹ مجروح و در سال ۱۳۶۲ با داشتن ۷۰ درصد مجروحیت بر اثر اصابت ترکش، در عملیات والفجر ۶ حضور یافت و به مدت ۵ سال به اسارت نیروی بعثی درآمد، سرانجام پس از سال‌ها صبر بر رنج مجروحیت دعوت حق را لبیک و به مقام شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر دیروز ساعت ۱۰ صبح از مسجد علی ابن موسی الرضا شهرک طالقانی شیبان به سمت گلزار شهدای زرگان برگزار شد.

***********************************

جانباز 70% شهید حاج محمدرضا رضوانی، پس از سال ها صبوری بر رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز 70 درصد اصفهانی به هم‌رزمان شهیدش پیوست

جانباز شهید حاج محمدرضا رضوانی، از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها صبوری بر رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر این شهید والامقام عصر دیروز ۲۲ دی ماه از محل میدان پرواز تشییع و در گلستان شهدای اصفهان تدفین شد.

استاندار اصفهان در پیامی ضمن تجلیل از رشادت های این شهید والامقام، این ضایعه را به خانواده صبور و بازماندگان ایشان تسلیت گفت.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi